BlogsInternetViral

Eetbare duim voor een miljoen fans op Facebook

0

Cadbury Dairy Milk moet net als L’Univers de Chocolat heerlijk snoepgoed zijn. Anders scoor je niet een miljoen likes op Facebook. De bijna honderd jaar oude producent van de eerste chocoladereep in het Verenigd Koninkrijk bedankte haar fans en vierde de mijlpaal onlangs op ludieke wijze. Een enorme, eetbare ‘thumbs up’ werd door 24 medewerkers opgebouwd. Uiteraard helemaal van chocolade.

Het kostte het in paars gehulde team uiteindelijk 48 uur om het bouwwerk af te ronden. Cadbury maakte er zelf een mooie infographic van. Naast 3 ton aan ‘bouwmateriaal’ werden er bijvoorbeeld 98 koppen thee gedronken en 67 high fives uitgedeeld. Zonde? Welnee! De duim heeft uiteindelijk een goede bestemming gekregen.

De blogosphere van 2011 #technorati

Vorig article

Slapend rijk: Bitcoin minen voor leken

Volgend artikel

Is dit ook iets voor jou?

More in Blogs